Direct melden van een storing

We gaan ervan uit dat onze toestellen goed functioneren. Toch kan het voorkomen dat een toestel een storing laat zien of onderhoud nodig heeft. In dergelijke gevallen kun je rekenen op onze snelle en adequate service. Om je optimaal van dienst te kunnen zijn, willen we je vragen om het serienummer van het toestel aan ons door te geven.

Belang van serienummers: snelle service & opbouw van een servicehistorie

Een serienummer geeft het type en soort toestel weer, toont welke onderdelen erin verwerkt zitten en geeft aan welke storingen er wereldwijd van bekend zijn. Daarmee vervalt de noodzaak om tijdrovende en foutgevoelige gegevens over het toestel (soort, type, jaar van aanschaf, upgrades) aan ons door te geven. Naast de algemene toestelgegevens kunnen we via het serienummer ook een digitale servicehistorie van de toestellen in je fitnesscentrum opbouwen. Daardoor weten we welke vragen je eerder hebt gesteld, welke zaken er lopen en of zich storingen hebben voorgedaan. Het bijhouden van toestel-logboeken is dus verleden tijd, wij nemen dat graag van je over.

Meerdere storingen/vragen?

Heb je vragen over meerdere toestellen? Of meerdere storingen op één toestel? Vul dan het onderstaande formulier per toestel of storing in. Wij zorgen er dan voor dat het netjes in je servicehistorie wordt opgeslagen en zullen je opmerkingen stuk voor stuk afhandelen.